لبخند
 
پاتوق کل کل دختر پسرای جوون
... welcome to mygirlfriend
جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : اسماعیل فلاح       

مواد لازم براي درست کردن مردها
.
.
.
.
.
..
.
..
.
مواد خود را حرام نکنيد مردها درست شدني نيستند
!!!!



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت19:57---13 شهريور 1390
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید.
به وبلاگ من هم یه سری بزنید
با تشکر فراوان
مهیاری


عاطفه
ساعت14:56---13 شهريور 1390
این پستت معرکه بود..لینکی

دریایی
ساعت23:23---12 شهريور 1390
سلام.وب جالبی داری فقط از این تعجب میکنم ک تو خودت پسری اما انگاری ضد شونی:
بازم بیا. لینکت میکنم. بای تا های


green
ساعت12:41---12 شهريور 1390
salam.shomaro be eshme patoghe dokhtar pesara link kardam.

webloge yademonnare ye safhe az webloge tfamr hastesh.

lotfan shoma webloge www.tfamr.loxblog.com ro ba name farda baraye ma link konid mer30


green
ساعت12:41---12 شهريور 1390
salam.shomaro be eshme patoghe dokhtar pesara link kardam.
webloge yademonnare ye safhe az webloge tfamr hastesh.
lotfan shoma webloge www.tfamr.loxblog.com ro ba name farda baraye ma link konid mer30


مهسادیوونه
ساعت20:17---11 شهريور 1390
وبت واقعا فوق العادست
به وب منم سر بزن
ضدپسررررررررررررررر


مینادشتی
ساعت18:53---11 شهريور 1390
سلام خیلی باحالی به منم یه سربزن لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید... امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید. مطالب جنبه طنز دارد و قصد توهین نداریم. نظرات شما محترم ترین چیز برای من است پس بی نطر نرید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاتوق کل کل gf وbf و آدرس mygirlfriend.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان